Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Leadership |
|

Levi Strauss a raportat o pierdere netă de 363 de milioane de dolari în trimestrul al doilea

Vânzările producătorului american de blugi Levi Strauss au scăzut cu 62% în trimestrul al doilea fiscal, în condiţiile în care vânzările online nu au reuşit să compenseze impactul magazinelor închise timp de circa 10 săptămâni, în perioada crizei Covid-19, informează News.ro, conform CNBC.
 aboneaza-te
Levi Strauss

Levi’s a anunţat că va renunţa la 15% dintre angajaţii corporativi la nivel global, respectiv circa 700 de persoane, pentru a reduce costurile. Măsura va genera economii anuale de 100 de milioane de dolari.

„Deşi începem să vedem unele puncte verzi, trebuie să fim în continuare precauţi. Ar putea fi un al doilea val de cazuri de Covid-19, care au avut ca rezultat închiderea magazinelor”, a declarat directorul general Chip Bergh într-un email adresat angajaţilor, obţinut de CNBC.

Levi Strauss a raportat o pierdere netă de 363 de milioane de dolari în trimestrul al doilea, comparativ cu un profit net de 29 de milioane de dolari în urmă cu un an.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii