FacebookTwitterLinkedIn

Implementată inițial în luna martie 2020 ca o soluție de siguranță pentru a evita aglomerarea din magazine pe perioada Stării de Urgență, comanda telefonică s-a dovedit a fi o opțiune foarte bine primită la nivelul întregii țări.

„Pandemia de COVID-19 a influențat obiceiurile noastre de cumpărare, consumatori și companii deopotrivă, producând schimbări orientate către creșterea eficienței și siguranței în relația dintre afacerea care vinde bunurile și clientul care le achiziționează. Implementarea acestui concept de vânzare la distanță, mai precis  comenzile prin telefon, a fost răspunsul nostru strategic la aceste circumstanțe fără precedent. Această decizie s-a dovedit a fi nu doar o soluție relevantă pentru retail, ci și un serviciu cu valoare adăugată ridicată pentru clienții noștri care au adoptat rapid această metodă de cumpărare”, a declarat Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.

Serviciul de comenzi telefonice cu ridicare din magazine sau cu livrare la domiciliu este disponibil în toate cele 18 unități Leroy Merlin din țară. Această soluție a fost implementată cu succes și în alte țări în care compania își desfășoară activitatea, cum ar fi Spania sau Brazilia.