Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Leo Burnett și-a format o echipă de creație cu „chef de viață”

Irina_Becher_.JPG
Începând cu luna iunie 2013, Irina Becher este noul Director de Creație al agenției de publicitate Leo Burnett. Tot în această perioadă, departamentul de creație s-a mărit cu patru noi membri: Radu Olteanu și Adina Basag Teodorescu (senior copywriteri), Cosmin Ezaru (Head of Art Directors) și Dinu Gojan (Senior Art Director).

Despre mișcările din ultima vreme din departartamentul de creație de la Leo Burnett, Lorand Balint, Managing Director Leo Burnett&Target, a declarat: „În ultimele luni, am construit o echipă creativă solidă, cu oameni vii, cu chef de viață, care iubesc ceea ce fac și vin în fiecare zi în agenție din plăcerea de a munci în acest domeniu.”

Cu peste 10 ani de experiență în publicitate, Irina Becher a început la Friday Advertising și Publicis, pentru ca în 2005 să devină copywriter la Leo Burnett. Portofoliul său cuprinde campanii pentru branduri precum Bergenbier, P&G (Ariel, Bonux, Tide, Lenor, Always, Wella, Pantene), 24 Fun, Altex, Prigat, Petrom, Antipa, Doncafe, Cristim, Domo, Volkswagen, Skoda, Sensiblu, Garnier, OMV. Irina se consideră a fi un produs 100% al agenției Leo: „Am trăit cu citatele lui Leo Burnett în minte, m-am inspirat din ele, am vrut să ajung în Leo pentru că le iubeam și am purtat în geantă, cu mine, timp de mai bine de un an, o cărticică primită de la Bogdan Naumovici cu 100 de citate ale lui Leo.”

Noul senior copywriter din echipa Leo Burnett, Radu Olteanu, a început să lucreze în publicitate în 2001 în cadrul D’Arcy România. A urmat experiența din agențiile TBWA, BBDO Moscow și Next Advertising. A lucrat pentru clienți precum Banca Transilvania, Beeline, Petrom, Rompetrol, Romtelecom, Murfatlar, ING, P&G, Albalact.

De asemenea, Leo Burnett a angajat-o pe Adina Basag Teodorescu. Ea a intrat în publicitate în anul 2002. A urmat colaborarea cu agențiile Ogilvy, Scala JWT și Graffiti BBDO unde a fost Group Creative Director. Adina Basag Teodorescu a lucrat pentru Nestle, Unilever, Tuborg, Dacia, Romtelecom, Pepsi și Banca Românească. Campania „Ghidul” pentru Banca Românească a fost recunoscută la „Ad’Or 10 ani” drept „cea mai bună campanie a deceniului” la categoria finance.

Cosmin Ezaru s-a alăturat echipei Leo Burnett în poziția de Head of Art Directors. A debutat în 1998 în publicitate și a acumulat o vastă experiență în agenții precum GMP, Tempo Advertising și Graffiti BBDO, unde a lucrat pe conturi importante: Dacia, Pepsi, Timișoreana, Tuborg, Skol, Romtelecom, BCR,  Banca Românească, Millenium Bank, Orange.

Dinu Gojan revine în echipa Leo Burnett ca Senior Art Director. Cu 15 ani experiență în advertising, Dinu a lucrat în Saatchi & Saatchi, Ogilvy & Mather și Leo Burnett, pe conturi precum Kraft, Friesland, Orange, BRD Societe Generale, P&G (Head & Shoulders, Tide, Bonux, Always), Petrom, Bergenbier.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii