Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Leo Burnett România a realizat noua campanie pentru berea Noroc

Agenția Leo Burnett România semnează noua campanie de comunicare pentru berea Noroc, deținută de producătorul Bergenbier SA.
bere_01_c273962844.jpg

Spotul TV al campaniei de comunicare se concentrează pe calitățile berii Noroc, la care se adaugă valorile binecunoscute, „de noroc meșteșugit, nu nimerit”.

Teodora Agafiței, Brand Manager, Noroc: „Păstrând lumea magică și recognoscibilă a Norocului construită încă de acum doi ani, ne-am dorit să ne apropiem și mai mult de consumatorii noștri, dezvăluindu-le ce stă în spatele gustului atât de echilibrat al berii Noroc. Astfel, noua comunicare îmbină meșteșugul de a face bere și simbolurile norocului cu ingredientul care stă în centrul procesului de fabricare al berii Noroc: drojdia de cultură pură.”

Adina Teodorescu – Group Creative Director, Leo Burnett România: „Crearea fabricii Noroc a necesitat un adevărat efort de conceptualizare, la care a contribuit de la bun început toată echipa. Și chiar dacă la filmare multe elemente erau doar un mare green screen, până la urmă, toate piesele puzzle-ului s-au potrivit perfect.”

Echipa Noroc:  Gabriela Lupas-Țicu (Marketing Director), Teodora Agafiței (Brand Manager), Adina-Elena Tănase (Junior Brand Manager)

Echipa Leo Burnett România: Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer), Victor Stroe (Strategy & Planning Director), Adina Teodorescu (Group Creative Director), Dinu Gojan (Senior Art Director), Cristina Corbu (Brand Communication Director), Alexandra Vestineanu (Brand Communication Manager), Sorin Deleanu (Producer).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii