Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Leo Burnett Group semnează o nouă campanie pentru BRD

Ideea campaniei BRD pentru Creditul Expresso, semnată de Leo Burnett Group, este: un credit bancar nu trebuie să-ți înnoiască doar bucătăria sau garajul, ci să-ți transforme întreaga viață în bine.
Creditul Expresso - BRD

Noua campanie BRD este construită pe dorința oamenilor de a face ceva mai mult cu viața lor. Fie că e vorba despre explorarea unor pasiuni, despre inițierea într-un domeniu nou care să le aducă mai multă împlinire profesională sau despre capitalizarea pe un talent care să le ofere surse suplimentare de venit, tot mai mulți români își propun să investească resurse pentru a se (re)descoperi.

Irina Cărbunescu, Senior Strategic Planner la Leo Burnett Group, a spus: „De la a propune și până la a pune o idee în practică e distanță lungă – acesta e insight-ul campaniei «Schimbă-ți viața în 3 ore». Pretextele de amânare sunt multe și variate, dar, de cele mai multe ori, ele se învârt în jurul a două bariere principale: timpul și banii. Promoția BRD la creditele de nevoi personale reprezintă exact suportul de care oamenii au nevoie: prin procese simplificate și documentație minimă, clienții BRD primesc banii în numai 3 ore! Spotul TV a fost gândit ca o sursă de inspirație pentru cei care știu că vor mai mult de la viața lor, dar nu îndrăznesc încă să facă pasul spre schimbare.”

Campania integrată BRD Expresso include spot TV, online, radio și POSM. Poveștile prezentate pun accent pe întoarcerea către propriile pasiuni care, cu puțin ajutor financiar, devin proiecte de viitor.

Matei Psatta, Digital Strategy and Social Media Director la Leo Burnett Group: „Să recomanzi un credit pare, la prima mână, un gând cel puțin ciudat. Însă câți dintre noi nu îi sfătuim pe alții cum ar putea să-și schimbe în bine viața? Nu degeaba vorba «fă ce zice popa, nu ce face popa» e mai actuală ca niciodată. Campania online testează acest model curajos ca referință pentru industria bancară, cu creație dedicată și optimizare în timp real a investiției în media. Altfel spus, facem ce știe online-ul să facă mai bine – să testeze și să (ne) învețe.”

Creditul Expresso poate fi acordat fără adeverinţă de venit sau alte documente justificative ale veniturilor obținute din salarii sau din pensii, iar sumele de până la 32.000 RON se acordă în 3 ore de la depunerea dosarului complet în orice agenție BRD. Comisionul de administrare și analiză de dosar este zero.

Gabriela Simion, Executive Director Marketing and Products Management la BRD Groupe Société Générale: „Suntem aici pentru a susține planurile celor ce doresc să își folosească pasiunile pentru a-și construi astfel o viață mai bună și mai fericită. Pe lângă o dobândă excelentă și acordare în numai 3 ore, creditul Expresso înseamnă acum și garanția unor servicii de calitate și a atenției pe care o acordăm interacțiunii cu clienții noștri.”

Echipa Leo Burnett Group: Răzvan Căpănescu – Chief Creative Officer; Radu Olteanu – Senior Copywriter; Cosmin Ezaru – Senior Art Director; Mihai Mateescu – Digital Art Director; Irina Cărbunescu – Senior Strategic Planner; Matei Psatta – Digital Strategy and Social Media Director; Ioana Carp – Account Manager; Adela Sescu – Account Executive; Sorin Deleanu – AV Producer.

Echipa BRD: Gabriela Simion – Executive Director Marketing and Products Management; Monica Dudoiu – Director Credit Products and Deposits; Ana Vîlcescu – Product Manager; Luiza Vrînceanu – Brand Communication Manager; Mircea Tomescu – Communication Director; Adrian Enculescu –  Digital Marketing Manager.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii