Lensa.ro: Anul acesta, vânzările de ochelari scumpi au crescut cu 20% - Forbes.ro
Cautare




, Staff

Afaceri |
|

Lensa.ro: Anul acesta, vânzările de ochelari scumpi au crescut cu 20%

Cererea de ochelari de lux din România a înregistrat o creștere accentuată în ultimul timp, românii apreciind tot mai mult acest accesoriu, arată datele Lensa.ro, unul dintre cei mai mari jucători online pe piață de optică din România.
ochelari de soare shutterstock_415387624

Reprezentanții companiei susțin că există solicitări chiar și pentru exemplare fabricate din aur care pot costa peste 1.500 de euro, fie că vorbim de ochelari de soare, fie de ochelari de vedere.

Anul acesta, vânzările de ochelari scumpi ai Lensa.ro, unul dintre cei mai mari jucători online pe piață de optică din România, au crescut cu 20% și ar putea că până la finalul anului să depășească acest nivel.

“Sunt români care au cel puțin cinci-șapte perechi de ochelari de vedere sau ochelari de soare scumpi, nefiind colecționari. Pur și simplu au înțeles ce rol are acest accesoriu, în primul rând pentru sănătate și în al doilea rând pentru look. În funcție de design, ochelarii de lux pot să îți ofere o altă personalitate, iar românii sunt din ce în ce mai atenți când vine vorba de acest aspect. Printre cei mai scumpi ochelari la vânzare sunt cei placați cu aur de 22k, din colecția Minima, la un preț de 7.000-8.000 lei”, spune Daniel Crăciun (27 de ani), fondator și CEO al Lensa.ro.

Demarat în 2013 ca magazin online, business-ul Lensa.ro s-a dezvoltat treptat ajungând în 2017 la o cifră de afaceri de 1,4 milioane euro și cu un potențial de creștere la 1,7 milioane de euro anul acesta. După o investiție demarată la începutul anului, showroom-ul Lensa.ro din Capitală a devenit unul dintre cele mai mari din țară, cu peste 70 de branduri de ochelari în portofoliu, peste 1.500 de modele expuse și un stoc de 3.000 de exemplare.

Din cifra de afaceri de 1,4 milioane de euro, ochelarii de soare pentru femei reprezintă 35%, urmați de lentile de contact colorate și cele de vedere cu 30%, ochelari de soare pentru bărbați cu 25% și ochelari de vedere cu 10%.

Care sunt cei mai scumpi ochelari la vânzare în 2018: Minima 3 – 7.999 lei, Dior Elliptic FU2/85 – 3.265 lei, Silhouette 4540/20 6051 – 3.339 lei, Balenciaga BA0095 14C – 2.133 lei, Balenciaga BA5048 044 – 2.093 lei, Balenciaga BA5022 001 – 1.988 lei, Ermenegildo Zegna EZ0033 14D – 1.885 lei, Roberto Cavalli RC0767 069 – 1.884 lei, Montblanc MB469S 50F – 1.599 lei, Tom Ford FT0511 69B – 1.542 lei

 

Lensa.ro este un brand românesc înființat de antreprenorii Daniel Crăciun (27 ani) și Florin Niță (39 ani), având peste 60.000 de comenzi anual.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii