Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Lensa mizează pe investițiile offine

În plină ascensiune a investițiilor în zona digitală și a shopping-ului online, magazinul omnichannel de optică, Lensa.ro optează pentru investiții în mediul offline.
Lensa Pitesti 2

Astfel, spre finalul acestei săptămâni, reprezentanții Lensa.ro deschid un nou magazin la Pitești.  Cu o suprafață de 175 mp, deschiderea noului showroom face parte din planul de extindere a brandului pe plan intern pentru 2021, ce vizează deschiderea a 6 noi magazine.

„Magazinul de optică din Pitești este cea de-a doua investiție offline realizată de Lensa.ro anul acesta, după cea de la Galați. Vor urma noi investiții în orașe importante, întrucât, în această perioadă dificilă, este important să încurajăm crearea de noi locuri de muncă. În plus, misiunea Lensa este de a educa românii cu privire la importanța protejării sănătății oculare și a corecției problemelor de vedere. În acest context ne propunem să oferim 1.000.000 de consultații gratuite până la finalul anului 2025. Unul din 3 români nu este conștient că are probleme de vedere, mult sub media europeană, și credem că este datoria noastră, ca lider în categoria de optică omnichannel, să lucrăm pentru a schimba această statistică și să le oferim clienților noștri soluțiile și produsele de eyewear potrivite pentru ei”, a declarat Daniel Crăciun, CEO & Founder Lensa.ro.

Cu acest showroom, investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine proprii  Lensa.ro urcă la 700.000 de euro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii