Cautare




, Contributor

Forbes Staff

Bunuri de consum |
|

Lensa a investit 50.000 de euro în deschiderea unui showroom la Iași

Lensa, magazinul online de optică a investit suma de 50.000 de euro într-un nou showroom la Iași de 137 metri pătrați.
View More: https://stefanfekete.pass.us/lensa-cluj

Împreună cu noul magazin din Iași, investițiile Lensa.ro în extinderea prin showroom-uri în București, Cluj-Napoca și Timișoara se ridică la 300.000 euro.

“Ne-am propus să fim prezenți cu showroom-uri proprii în orașele cele mai mari din România. Orașul Iași este unul dintre cele mai importante din punct de vedere al numărului de comenzi venite din zona Moldovei. Urmează noi investiții, pe care le vom anunța ulterior”, a declarat Daniel Crăciun, CEO-ul Lensa.ro.

Lensa.ro se așteaptă anul acesta la o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere.

Lensa.ro oferă clienților și o gamă extinsă de servicii de optică, cum ar fi: determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparații rame.

“Noul magazin de optică ne va ajuta să creștem vânzările la Iași. Avem în showroom câteva sute de produse, care pot fi testate. În această zonă a țării, cererea a fost foarte bună pentru brandurile Polarizen, Hawkers și Polaroid”, a precizat Florin Niță, Business Development Manager Lensa.ro.

Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii