Cautare




, Staff

Tech |
|

Lensa investește 45.000 euro într-un showroom în Cluj-Napoca și estimează vânzări de peste 100.000 de euro până la finalul anului

Lensa, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de optică din România, investește 45.000 de euro în primul showroom la Cluj-Napoca, dedicat în exclusivitate brand-ului propriu, Polarizen.
View More: https://stefanfekete.pass.us/lensa-cluj

Lensa a lansat brandul Polarizen în anul 2017, iar sub umbrela acestuia se regăsesc numeroase modele de ochelari de soare și rame pentru ochelari de vedere. Produsele au un preț mediu de vânzare de 30 de euro, iar magazinul din Cluj-Napoca prezintă peste 450 de produse, expuse într-un spațiu de 87 metri pătrați.

Până la finalul anului, Lensa estimează vânzări de peste 100.000 euro pentru magazinul Polarizen.

Clujul este orașul care aduce cei mai mulți clienți pentru Lensa, după București, astfel că deschiderea magazinului aici a fost un pas natural. Am mers pe această formulă de monobrand pentru că noi credem cu tărie în dezvoltarea acestui concept în România și suntem siguri că românii apreciază mixul dintre calitatea și design-ul produselor Polarizen. Showroom-ul din Cluj-Napoca este doar prima etapă, pentru că în următoarele 12 luni plănuim să deschidem showroom-uri și în Timișoara, Iași, Constanța și Brașov”, spune Daniel Crăciun, CEO Lensa.

Citește și: 30 sub 30 – Daniel Crăciun: „Am reușit să trec de pragul de 1 milion de euro până la vârsta de 30 ani”

Brandul Lensa a fost creat de către Daniel Crăciun, în 2013, cu o investiție de 500 de euro, fiind centrat pe vânzarea lentilelor de contact colorate, iar în 2015 s-a alăturat și Florin Niță. Compania a ajuns în 2018 la o cifră de afaceri de peste 3,1 milioane de euro. Acum Lensa are cel mai mare showroom de optică din România (în București, cu peste 520 mp și 1.500 de modele expuse) și un magazin online ce aduce peste trei sferturi din vânzările anuale ale brandului.

Lensa este primul dealer autorizat Ray Ban din România, iar cele mai vândute branduri de ochelari sunt Polarizen, Polaroid, Ray Ban și Hawkers.

Citește și: Lensa.ro sau cum să construiești o afacere „disruptivă” pe o piață dominată de comerțul tradițional, mizând pe puterea online-ului?

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii