FacebookTwitterLinkedIn

Lucian Georgescu,  profesor la UNATC  şi managing partner al agenţiei independente de publicitate GAV, a vorbit la Forbes Summer School despre paralela dintre lumea filmului şi cea a businessului. El l-a citat pe celebrul scriitor şi scenarist William Goldman („Butch Cassidy”, „Toţi oamenii preşedintelui”) , care spunea că „nimeni nu ştie nimic” şi că „este penibil să te duci la o şcoală de cinema, deoarece aici inuiţia dictează”. „Nimeni de la Hollywood nu ştie ce va funcţiona, ceea ce e valabil şi în business. De asta eu nu cred în research”, a explicat Georgescu.

Specialist în advertising şi scenarist şi regizor la rândul său, Georgescu a mai recomandat tinerilor să caute să spună o poveste în orice fac şi să aibă încredere în emoţie, „mai importantă decât strategia şi cercetarea”. În acelaşi timp, să evite „perfecţionismul birocratic, care omoară pasiunea”.

Pentru creativul absolvent de Litere, poveștile sunt “drogul etern al omenirii, care ne ajută să supraviețuim“. El  a mai vorbit despre „mcdonaldizarea societăţii” (citându-l pe  George Ritzer), concept care se referă la aplicarea principiilor fast-food la mai multe domenii.

Vezi mai multe despre Forbes Summer School