Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Bunuri de consum |
|

Lecțiile crizei – Todor Dimitrovski (Telekom): „Consumatorii au aşteptări ridicate de la branduri în zilele noastre”

Criza economică a trecut. Creșterea consumului în România aduce un aer proaspăt în lumea marketingului. Care sunt experiențele profesionale pe care le-au avut oamenii de marketing după ce au străbătut furtuna? „Forbes România” invită pe profesioniști să-și mărturisească experiențele dobândite în acest timp.
Locul 1 - Todor Dimitrovski

Todor Dimitrovski, Director de Comunicare si Strategie de Brand, grupul de companii Telekom România

Forbes: Trei lecții pe care le-ați învățat în criza economică din România, în perioada 2008 – 2014?

Todor Dimitrovski: Sunt în România de mai puţin de doi ani, așa că pot vorbi despre efectele crizei din perspeciva de acum.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

Dincolo de faptul că în perioadele de criză trebuie să livrăm mai mult cu bugete mai mici, trebuie să alegem cu mare atenţie „bătăliile” şi să ne concentrăm pe produsele şi serviciile care pot face cu adevărat o diferenţă pentru clienţii noştri, cum ar fi pachetele integrate MagentaONE sau noul Telekom TV.

Consumatorii au aşteptări ridicate de la branduri în zilele noastre, iar calitatea serviciilor face o diferenţă în procesul decizional sau în construirea loialităţii faţă de brand.

CITEȘTE OPINIA LUI CLAUDIA FIREZ (TERAPIA)!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii