Todor Dimitrovski, Director de Comunicare si Strategie de Brand, grupul de companii Telekom România
Forbes: Trei lecții pe care le-ați învățat în criza economică din România, în perioada 2008 – 2014?
Todor Dimitrovski: Sunt în România de mai puţin de doi ani, așa că pot vorbi despre efectele crizei din perspeciva de acum.
AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA
Dincolo de faptul că în perioadele de criză trebuie să livrăm mai mult cu bugete mai mici, trebuie să alegem cu mare atenţie „bătăliile” şi să ne concentrăm pe produsele şi serviciile care pot face cu adevărat o diferenţă pentru clienţii noştri, cum ar fi pachetele integrate MagentaONE sau noul Telekom TV.
Consumatorii au aşteptări ridicate de la branduri în zilele noastre, iar calitatea serviciilor face o diferenţă în procesul decizional sau în construirea loialităţii faţă de brand.