Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Bunuri de consum |
|

Lecțiile crizei – Răzvan Mircea (Strauss): „Promoțiile aduc valoare consumatorului și nu deteriorează brandul”

Criza economică a trecut. Creșterea consumului în România aduce un aer proaspăt în lumea marketingului. Care sunt experiențele profesionale pe care le-au avut oamenii de marketing după ce au străbătut furtuna? „Forbes România” invită pe profesioniști să-și mărturisească experiențele dobândite în acest timp.
Razvan Mircea poza noua 1

Răzvan Mircea, Marketing Director la Strauss Balkans

Forbes: Trei lecții pe care le-ați învățat în criza economică din România, în perioada 2008 – 2014?

Răzvan Mircea: În ciuda turbulențelor economice, trebuie să continui să investești în brand.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

În ciuda unui mit stupid, promoțiile aduc valoare consumatorului și nu deteriorează brandul.

Pentru a evita fluctuațiile datorate crizelor trebuie să-ți dezvolți brandurile pe mai multe categorii. Brandul Doncafe este foarte puternic în Retail dar și în Vending și HoReCa.

CITEȘTE ȘI OPINIA LAUREI BARBU (VODAFONE)!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii