Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Bunuri de consum |
|

Lecțiile crizei – Paul Markovits (URBB): „În criză, cea mai bună metodă de a trece cu succes este investiția în branduri”

Criza economică a trecut. Creșterea consumului în România aduce un aer proaspăt în lumea marketingului. Care sunt experiențele profesionale pe care le-au avut oamenii de marketing după ce au străbătut furtuna? „Forbes România” invită pe profesioniști să-și mărturisească experiențele dobândite în acest timp.
42.Paul Markovits_URBB

Paul Markovits, Vicepreședinte de Marketing al United Romanian Breweries Bereprod (URBB)

Forbes: Trei lecții pe care le-ați învățat în criza economică din România, în perioada 2008 – 2014?

Paul Markovits: Este o perioadă care coincide în mare parte cu întoarcerea mea în România și pe care am trăit-o din plin în mai multe industrii și companii în calitatea de director de marketing, consultant de marketing și chiar antreprenor în cercetarea de neuromarketing. Lecțiile sunt multiple și transcend sfera marketingului.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

Totuși, dacă trebuie să mă opresc la trei lecții, acestea ar fi:

1) În criză, cea mai bună metodă de a trece cu succes este investiția în branduri.

2) Inovația este cel mai puternic motor al progresului. Inovația înseamnă mai mult decât lansări de produse noi, implică inovație în modul în care facem marketing și business în general.

3) Calitatea oamenilor din echipă și pasiunea lor pentru obiective comunicate clar și împărtășite fac diferența.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii