Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Bunuri de consum |
|

Lecțiile crizei – Narcis Horhoianu (Heineken): „Chiar și într-o perioadă de criză economică se pot construi mărci de succes”

Criza economică a trecut. Creșterea consumului în România aduce un aer proaspăt în lumea marketingului. Care sunt experiențele profesionale pe care le-au avut oamenii de marketing după ce au străbătut furtuna? „Forbes România” invită pe profesioniști să-și mărturisească experiențele dobândite în acest timp.
Locul 7 - Narcis Horhoianu

Narcis Horhoianu, Marketing Director Heineken România

Forbes: Trei lecții pe care le-ați învățat în criza economică din România, în perioada 2008 – 2014?

Narcis Horhoianu: Consecvența în comunicare, calitatea serviciilor și creativitatea în business sunt trei lecții esențiale pentru a construi o marcă de succes, credem noi.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

Comunicarea este motorul oricărui business, iar nevoia de a interacționa, mai ales într-un context economic dificil, este resimțită atât la nivel intern, cât și extern – de la angajați la consumatori și parteneri.

Chiar și într-o perioadă de criză economică se pot construi mărci de succes. Indiferent de circumstanțe, consumatorii apreciază produsele de calitate și un dialog coerent şi transparent.

Totodată, creativitatea trebuie să devină o calitate a businessului pe care îl reprezinți și trebuie ancorată în valorile sale. Creativitatea dictează ideile inovatoare, răspunde preferințelor de consum și conduce la progresul pieței.

CITEȘTE OPINIA LUI LAURA BARBU (VODAFONE)!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii