Narcis Horhoianu, Marketing Director Heineken România
Forbes: Trei lecții pe care le-ați învățat în criza economică din România, în perioada 2008 – 2014?
Narcis Horhoianu: Consecvența în comunicare, calitatea serviciilor și creativitatea în business sunt trei lecții esențiale pentru a construi o marcă de succes, credem noi.
AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA
Comunicarea este motorul oricărui business, iar nevoia de a interacționa, mai ales într-un context economic dificil, este resimțită atât la nivel intern, cât și extern – de la angajați la consumatori și parteneri.
Chiar și într-o perioadă de criză economică se pot construi mărci de succes. Indiferent de circumstanțe, consumatorii apreciază produsele de calitate și un dialog coerent şi transparent.
Totodată, creativitatea trebuie să devină o calitate a businessului pe care îl reprezinți și trebuie ancorată în valorile sale. Creativitatea dictează ideile inovatoare, răspunde preferințelor de consum și conduce la progresul pieței.