
Monica Faltiska, Senior Brand Manager GSK Consumer Healthcare România
Forbes: Trei lecții pe care le-ați învățat în criza economică din România, în perioada 2008 – 2014?
Monica Faltiska: Experienţa ultimilor ani mi-a arătat că în mediul economic şi de afaceri actual, singura constantă este schimbarea; ceea ce m-a determinat să fiu flexibilă şi adaptabilă, să caut oportunităţile.
Ca om de marketing, care trebuie să fie tot timpul conectat la trenduri şi obiceiurile consumatorului, am văzut oportunităţile date de sinergia dintre cele doua portofolii reunite ale GSK Consumer Healthcare, noi oportunităţi de dezvoltare şi comunicare cu consumatorul.
VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015!
În plus, devine important să identifici oportunităţile prin conectarea la nevoile consumatorilor şi înțelegând barierele în decizia de cumpărare. În acest an, am avut mai multe ocazii să discutăm cu consumatori şi să învăţam despre obiceiurile şi nevoile de zi cu zi în îngrijirea sănătăţii.
Am păstrat nivelul investiţiilor în produsele noastre, pentru a menţiune conexiunea cu consumatorii noştri şi să dezvoltăm mărcile pe care ei le îndrăgesc; iar astfel, în ciuda consumului fluctuant din categoriile în care noi activăm, cifra noastră de afaceri a crescut de la an la an.
Şi nu în ultimul rând, poţi avea rezultate într-un mediu economic dificil şi competitiv numai cu o echipă motivată şi unită, care să lucreze împreună pentru aceleaşi obiective. Am norocul să fac parte dintr-o astfel de echipă, cu un grad mare de implicare în misiunea şi în activitatea companiei – în luna noiembrie 2014, GSK Consumer Healthcare a obţinut titlul de Cel mai Bun Angajator (companii sub 250 angajaţi, studiu „Best Employers Romania” realizat de Hewitt Associates în iunie 2014, pe un eșantion de 28 companii, bazat pe răspunsuri individuale la Employee Engagement Survey).