Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Bunuri de consum |
|

Lecțiile crizei – Monica Eftimie (KFC): „Este foarte important să rămâi un brand care comunică la nivel emoţional”

Criza economică a trecut. Creșterea consumului în România aduce un aer proaspăt în lumea marketingului. Care sunt experiențele profesionale pe care le-au avut oamenii de marketing după ce au străbătut furtuna? „Forbes România” invită pe profesioniști să-și mărturisească experiențele dobândite în acest timp.
Monica Eftimie

Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul

Forbes: Trei lecții pe care le-ați învățat în criza economică din România, în perioada 2008 – 2014?

Monica Eftimie: În această perioadă, am învăţat că nimic nu este cu adevărat stabil, totul se poate schimba într-un timp relativ scurt: economia, inclusiv în cele mai puternice state din lume, încrederea în viitor, comunicarea și felul în care ne raportăm unii la alții.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

În acest context, am învăţat să dezvoltăm planuri şi strategii pe termen scurt care să susţină obiectivele pe termen lung, am adaptat comunicarea cu clienţii astfel încât să fie bidirecţională, să-i ascultăm şi să le înţelegem nevoile acţionând în consecinţă.

Cred că este foarte important, într-o perioadă de criză economică, să rămâi un brand care comunică la nivel emoţional, nu doar funcţional, astfel încât clienţii să simtă că pot avea încredere în tine şi să rămâi în lista lor de opțiuni.

De asemenea, am venit în întâmpinarea lor cu produse, oferte şi servicii adaptate, care au răspuns unor dorințe și nevoi specifice perioadei dificile.

Importanța inovației este o altă lecţie învățată în această perioadă, nu doar la nivel de produse, ci şi de oferte, servicii, ambient, platforme de comunicare şi modele creative de „brand engagementˮ. Aceste lucruri fac diferenţa şi te menţin relevant pe piaţă, construind acel brand equity despre care vorbeşte toată lumea.

CITEȘTE OPINIA LUI TODOR DIMITROVSKI (TELEKOM)!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii