Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Bunuri de consum |
|

Lecțiile crizei – Mihaela Lungu (McDonald’s): „Am învățat să ne informăm constant în legătură cu vulnerabilitățile din piață”

Criza economică a trecut. Creșterea consumului în România aduce un aer proaspăt în lumea marketingului. Care sunt experiențele profesionale pe care le-au avut oamenii de marketing după ce au străbătut furtuna? „Forbes România” invită pe profesioniști să-și mărturisească experiențele dobândite în acest timp.
Mihaela Lungu_McDonalds

Mihaela Lungu, Marketing Director McDonald’s România

Forbes: Trei lecții pe care le-ați învățat în criza economică din România, în perioada 2008 – 2014?

Mihaela Lungu: În primul rând, am primit o confirmare cu privire la o lecție de bază în sistemul McDonald’s – informația este cheia. Astfel, am învățat să ne informăm constant în legătură cu vulnerabilitățile din piață, să gândim preventiv planuri de reacții, să urmărim cu atenție comportamentul consumatorului și să comunicăm permanent cu autoritățile și principalii stakeholderi.

În ceea ce privește consumatorul, acesta s-a schimbat destul de mult în ultima perioadă. El așteaptă opțiuni personalizate, adică libertatea de a lua decizii, de a avea posibilitatea de a alege constant. Încercăm să răspundem acestei cerințe creând constant categorii de produse care să răspundă unor dorințe diverse – celor care se află mereu pe grabă, celor care își doresc produse de calitate la un preț corect, celor care apreciază masa ca o adevarată experiență cu familia – toate acestea în oricare din cele 67 restaurante din România.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015!

De asemenea, consumatorul așteaptă mereu să fie recompensat iar McDonald’s este brandul care răsplătește întotdeauna clientul prin oferirea unei ecuații de valoare în fiecare produs. Unul dintre proiectele inedite de anul acesta a fost „Servire în 90 de secunde” care a plecat de la nevoia clientului de a fi servit în cel mai scurt timp posibil. Timpul clienților este important pentru noi și din acest motiv am ales să-i recompensăm pe cei care așteaptă mai mult de 90 de secunde la drive. Apreciem clienții fideli și le oferim șanse să guste mai multe produse și să beneficieze de oferte speciale.

Diferența o face autenticitatea, iar acesta este o nouă direcție pe care o caută consumatorul. Astfel, orice am face și oricum ne-am dezvolta, meniul nostru se va baza pe burgeri. Știm să facem asta, o facem bine. Consumatorii noștri se așteaptă să intre la McDonald’s și să aibă parte de cea mai bună experiență a gustului autentic.

Cred că acestea sunt cele mai importante lecții cu care am rămas după toată această experiență în care încrederea în ceea ce facem și în echipa McDonald’s ne-a ajutat să rămânem liderul lanțurilor de restaurante din România și să fim alegerea numărul unu a românilor pentru un prânz sau un desert alături de prieteni, familie și colegi.

CITEȘTE OPINIA LUI JEAN VALVIS (VALVIS HOLDING)!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii