Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Telecom |
|

Lecțiile crizei – Laura Barbu (Vodafone): „Crizele economice sunt o oportunitate bună ca să te reinventezi”

Criza economică a trecut. Creșterea consumului în România aduce un aer proaspăt în lumea marketingului. Care sunt experiențele profesionale pe care le-au avut oamenii de marketing după ce au străbătut furtuna? „Forbes România” invită pe profesioniști să-și mărturisească experiențele dobândite în acest timp.
Locul 4 - Laura Barbu - Vodafone

Laura Barbu, Director Brand and Marketing Communications, Vodafone România

Forbes: Trei lecții pe care le-ați învățat în criza economică din România, în perioada 2008 – 2014?

Laura Barbu: Cea mai frumoasă lecție a fost asumarea curajului de a da viață rolului social al brandului în toate manifestările sale. Atunci când tonul optimist al publicității pare fals iar preocupările oamenilor sunt concentrate continuu pe soluția zilei de mâine, inspirația și onestitatea în preocuparea față de gândurile clienților fac diferența în strategia de brand și comunicare.

Împreună suntem mai puternici” a adus paradigma comunicării Vodafone în realitatea acelor ani. A rezonat pozitiv cu oamenii în acele momente și a fost punctul de pornire al platformei „Românii au inițiativă” – experimentul social a luat locul pauzei publicitare. Și astfel s-au născut legendele noii lumi digitale.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

Crizele economice sunt o oportunitate bună ca să te reinventezi. Când simți că nu mai funcționează mai nimic în ceea ce faci, aplică ce știi mai bine în alt domeniu, în alt context, în alt departament. Se vor naște soluții noi, vor veni rezultatele și vei avea sentimentul că ai puterea să duci lucrurile mai departe.

Și, nu în ultimul rând, aș spune să fii ancorat în realitate și pregătit pentru fiecare zi; criza a dovedit că predicția în economia de azi are valabilitate pentru perioade din ce în ce mai scurte.

CITEȘTE OPINIA LUI ANDREEA MIHAI (CARREFOUR)!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii