Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Bunuri de consum |
|

Lecțiile crizei – Iolanda Bilaus (Sanofi): „Dacă vrei să ai consumatori fideli brandului, ţine pasul cu ei şi nu-i dezamăgi”

Criza economică a trecut. Creșterea consumului în România aduce un aer proaspăt în lumea marketingului. Care sunt experiențele profesionale pe care le-au avut oamenii de marketing după ce au străbătut furtuna? „Forbes România” invită pe profesioniști să-și mărturisească experiențele dobândite în acest timp.
43.Iolanda BILAUS Sanofi

Iolanda Bilaus, Marketing Manager Sanofi Consumer HealthCare România

Forbes: Trei lecții pe care le-ați învățat în criza economică din România, în perioada 2008 – 2014?

Iolanda Bilaus: – Consumatorii au devenit mai sofisticaţi, mai informaţi, caută mai mult de la un brand.

– Românii au început să fie din ce în ce mai conştienţi de importanţa prevenţiei şi, în consecinţă, să ia decizii în cunoştinţă de cauză în ceea ce priveşte sănătatea lor.

– Dacă vrei să ai consumatori fideli brandului, ţine pasul cu ei şi nu-i dezamăgi.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii