Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Bunuri de consum |
|

Lecțiile crizei – Claudia Florea (L’Oreal): „Considerăm consumatorul ca fiind în centrul acțiunilor noastre de marketing”

Criza economică a trecut. Creșterea consumului în România aduce un aer proaspăt în lumea marketingului. Care sunt experiențele profesionale pe care le-au avut oamenii de marketing după ce au străbătut furtuna? „Forbes România” invită pe profesioniști să-și mărturisească experiențele dobândite în acest timp.
14.Claudia Florea_LOREAL

Claudia Florea, Marketing Manager Vichy, L’Oreal România

Forbes: Trei lecții pe care le-ați învățat în criza economică din România, în perioada 2008 – 2014?

Claudia Florea: 1. Prima lecție importantă, care se suprapune și cu cultura L’Oreal, este aceea că noi considerăm consumatorul ca fiind în centrul acțiunilor și viziunii noastre de marketing.

2. Reinventare permanentă și rezistența la a „sări” într-o avalanșă de acțiuni promoționale și lipsite de conținut, care pe termen lung nu ar face decât să devalorizeze brandul.

3. Oamenii pe care îi ai alături de tine sunt cel mai de preț „element de marketing” de care dispui.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii