FacebookTwitterLinkedIn

Carmen Coșoi, Marketing Manager la Beiersdorf România & Bulgaria

Forbes: Trei lecții pe care le-ați învățat în criza economică din România, în perioada 2008 – 2014?

Carmen Coșoi: – Să-ţi respecţi consumatorii, iar asta înseamnă, în primul rând, să păstrezi nivelul de calitate cu care i-ai obişnuit, atât din punct de vedere al produselor, cât şi în ceea ce priveşte comunicarea de marketing şi implementarea activităţilor la punctul de vânzare. De asemenea, un brand care se respectă şi îşi respectă consumatorii va continua demersurile de cercetare, aducând inovaţii relevante pe piaţă, chiar şi într-o perioadă dificilă din punct de vedere economic.

– Să investeşti în creşterea valorii brandului. Un brand puternic se construieşte prin consecvenţă, arătând că este aproape de consumatorii săi, în orice situaţie.

– Să găseşti echilibrul între nevoia de flexibilitate şi adaptare la specificul contextului de business provocator, menţinând ancorarea puternică în viziunea pe termen lung a mărcii.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015!