Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Bunuri de consum |
|

Lecțiile crizei – Anda Onuțan (Henkel Beauty Care): „Inovațiile sunt parte a succesului chiar și într-o perioadă de criză”

Criza economică a trecut. Creșterea consumului în România aduce un aer proaspăt în lumea marketingului. Care sunt experiențele profesionale pe care le-au avut oamenii de marketing după ce au străbătut furtuna? „Forbes România” invită pe profesioniști să-și mărturisească experiențele dobândite în acest timp.
23. Anda Onutan

Anda Onuțan, Marketing Manager la Henkel Beauty Care

Forbes: Trei lecții pe care le-ați învățat în criza economică din România, în perioada 2008 – 2014?

Anda Onuțan: În perioade mai dificile este esențial să acorzi mai multă atenție principiilor de bază ale afacerii, începând cu sortimentele pe care vrei să le adresezi pieței până la execuția ei și strategia de comunicarea către consumator.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

Ne-am concentrat spre a înțelege mai bine consumatorul și cum își schimbă obiceiurile în astfel de perioade. Este clar că a intervenit o schimbare, însă consumatorul român de produse cosmetice a rămas încă sofisticat și interesat de noi trenduri și inovații.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING – EDIȚIA 2015!

Acesta este și motivul pentru care inovațiile sunt parte a succesului chiar și într-o perioadă de criză. Un alt aspect pe care îl consider important este acela de a-ți păstra flexibilitatea și adaptabilitatea la noile condiții de piață, bineînțeles fără a afecta indicatorii de business.

Soluția nu este să devii cel mai ieftin pentru că este criză, este important să ai capacitatea de a te păstra competitiv, dar și creativ în același timp.

CITEȘTE OPINIA MONICĂI EFTIMIE (KFC ȘI PIZZA HUT)!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii