Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Bunuri de consum |
|

Lecțiile crizei – Alexandra Mociulschi (Nestlé): „Cred cu tărie în conceperea meticuloasă a unui plan B”

Criza economică a trecut. Creșterea consumului în România aduce un aer proaspăt în lumea marketingului. Care sunt experiențele profesionale pe care le-au avut oamenii de marketing după ce au străbătut furtuna? „Forbes România” invită pe profesioniști să-și mărturisească experiențele dobândite în acest timp.
26.Alexandra_Mociulschi_Nespresso

Alexandra Mociulschi, Marketing Coordinator Nespresso, Nestlé România

Forbes: Trei lecții pe care le-ați învățat în criza economică din România, în perioada 2008 – 2014?

Alexandra Mociulschi: Anii de criză mi-au reconfirmat valorile în care m-am format ca om, în primul rând. Cei 5P – „Proper planning prevents poor performance” – s-au dovedit un foarte bun instrument de gestionare a resurselor: idei, bugete, timp, energie, iar dorinţa de a face o bucurie din fiecare zi de muncă un motor pentru dezvoltarea de relaţii interumane bazate pe empatie şi respect.

Indiferent de ceea ce faci, există un mod corect de a aborda și de a executa sarcina respectivă. Planificarea grijulie, detaliată, este un ingredient vital pentru succesul oricărui proiect, oferind claritate şi control.

De asemenea, cred cu tărie în conceperea meticuloasă a unui plan B, astfel încât să fii gata să ataci problemele atunci când apar; de stabilirea unui plan de rezervă depinde posibilitatea de a preveni întârzierile sau greşelile costisitoare.

Nu în ultimul rând, am observat că ne petrecem mult timp şi investim multă energie pentru a repara lucrurile atunci când merg rău; cum ar fi să ne asigurăm că investim tot atât de mult timp şi atenţie în a ne bucura de viaţă, atunci când lucrurile merg bine?

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii