Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Bunuri de consum |
|

Lecțiile crizei – Adina Iordache (Berlin-Chemie): „Trebuie să te reinventezi pentru a realiza ceea ce ţi-ai propus”

Criza economică a trecut. Creșterea consumului în România aduce un aer proaspăt în lumea marketingului. Care sunt experiențele profesionale pe care le-au avut oamenii de marketing după ce au străbătut furtuna? „Forbes România” invită pe profesioniști să-și mărturisească experiențele dobândite în acest timp.
Locul 49 - Adina Iordache, Berlin-Chemie Menarini

Adina Iordache, Marketing Manager Berlin-Chemie Menarini

Forbes: Trei lecții pe care le-ați învățat în criza economică din România, în perioada 2008 – 2014?

Adina Iordache: În marketing, ca în multe alte domenii, este esenţial să cauţi permanent calea spre succes chiar şi în acele momente în care totul pare imposibil. Trebuie să reinventezi și să te reinventezi pentru a realiza ceea ce ţi-ai propus.

Sunt trei lucruri pe care le-am identificat ca fiind cele care pot face diferența între succes și eșec, într-un mediu economic instabil: adaptarea continuă a strategiei de marketing ca răspuns la provocările exterioare, gestionarea și distribuirea cât mai eficientă a resurselor pe care le ai la dispoziție și avantajul de a avea în portofoliu branduri care au câștigat încrederea celor care le-au folosit.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii