Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Reinventarea României |
|

Laurențiu Ion, Senior Digital Marketing Manager PepsiCo România: „Comunicarea în timp real este primordială în situații de criză”

Pandemia de coronavirus a schimbat total percepția asupra comunicării dintre un brand și consumatorii săi. O perioadă dificilă din punct de vedere sanitar dă naștere unui lanț de incertitudini, așa încât brandurile trebuie să dezvolte tipul comunicării existente cu ai săi consumatori pentru a consolida relația cu aceștia.
 aboneaza-te
laurentiu ion 3O5A0609

A fost decizia pe care au mizat și reprezentanții PepsiCo România, mai ales în contextul în care așteptările consumatorului s-au modificat din cauza efectelor provocate de COVID-19. „În astfel de momente intră în joc responsabilitatea brandurilor în ceea ce privește comunicarea. Noi am optat pentru a le oferi clienților noștri o experiență personalizată, iar acest lucru a însemnat să dezvoltăm puternic partea de online. Astfel, am lucrat la simplificarea modalităților prin care clienții pot comanda produsele online într-un mod cât mai facil”, a explicat în cadrul uneia dintre edițiile emisiunii reINVENTAREA României, Laurențiu Ion, Senior Digital Marketing Manager PepsiCo România.

Potrivit acestuia, comunicarea în timp real, mai ales în situații de criză sanitară precum cea provocată de pandemia de coronavirus, este foarte importantă pentru un brand, mai ales dacă-și dorește să-și mențină cât mai „aproape” consumatorii.

„Cel mai important lucru când vine vorba despre comunicarea online a unui brand este faptul că, cel puțin în zona de social-media, primești feedback în timp real de la consumatori. Într-adevăr este mult mai mult de muncă, dar consider că este foarte important să facem ceea ce este bine pentru a dezvolta și consolida relația brandului cu publicul său. În ultimele patru luni, s-a schimbat foarte mult strategia de comunicare – este timpul să acordăm mult mai multă atenție comunicării în timp real”.

Acest raționament s-a transformat într-o provocare, cel puțin pentru compania PepsiCo România. O provocare care s-a finalizat prin intrarea companiei și pe canalul Tik Tok. „Am decis să intrăm și pe acest canal de comunicare strict pentru consumatorii noștri. Dacă ei folosesc acest canal, atunci este clar că trebuie să fim și noi prezenți pentru a stabili un dialog valoros cu ei și prin acest tip de platformă”, a completat Laurențiu Ion, Senior Digital Marketing Manager PepsiCo România.

Laurențiu Ion consideră că, în următorii ani e-commerce-ul va fi un sector care va crește semnificativ, iar acest nou segment nu va face altceva decât să contureze și mai bine și să ducă la o evoluție puternică a comunicării online dintre branduri și consumatori.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii