Cautare




, Contributor

Uncategorized |
|

Laurent Picheral (Accor Group): „CSR nu este doar publicitate, înseamnă un model de business”

Grupul Accor își propune să devină lider pe piața ospitalității în România, proiectele sale de CSR făcând parte dintr-o strategie de diferențiere față de concurență, spune Laurent Picheral, responsabil pentru Europa Centrală și de Est în cadrul Accor Group.
5AUojdp-mq2_icciBQU2viEv9JtpTOu6xREx-4Dwp_k,kiqWFD6vYAjwXD8Bg3y1NnZqEbktb_grdpd7BYBn3dM

AccorHotels a publicat pe platforma Planet 21 research rezultatele a două studii care evaluează beneficiile inițiativelor sale de responsabilitate socială asupra performanțelor de afaceri. „Nu este o chestiune de caritate sau publicitate. Este vorba despre un model de business. Muțumită politicilor de CSR putem atrage atenția noii generații și ne putem diferenția de alții”, declară Laurent Picheral, CEO Accor Hotel Services în Europa Centrală și de Est. Accor operează în România, prin intermediul partenerului polonez Orbis, mai multe hoteluri, printre care Novotel sau ibis.

Grupul polonez Orbis mai deschide două hoteluri în România

Un număr din ce în ce mai mare de clienți consideră responsabilitatea socială un criteriu de selecție atunci când își aleg furnizorii de servicii, iar un studiu recent validat de EY arată că 70% dintre ei comunică așteptările lor în ceea ce privește responsabilitatea socială în timpul procesului de selecție, precum și în interacțiunile zilnice de afaceri, arată datele obținute de Grupul Accor. Așadar, Laurent Picheral consideră că politicile de responsabilitate socială ale unei companii reprezintă un mare avantaj pentru businessul respectiv deoarece creează un impact pozitiv asupra satisfacției clienților, fiind, în același timp un atu față de concurență.

Printre proiectele de responsabilitate socială ale companiei se numără și Planet 21. „Ne-am simțit mai apropiați de natură și am vrut să fim aliniați cu aceasta”, mai declară Laurent Picheral. „Așa s-a năcut Planet 21.” Programul reflectă necesitatea  urgentă de concentrare a eforturilor în secolul 21 de a ne schimba obiceiurile de consum și producție, cu scopul de a proteja planeta, populația și mediul înconjurător.

În 2009 s-a născut și programul „Plant for the Planet”, lansat în 2009 în parteneriat cu  PUR Projet și este  parte a platformei de responsabilitate socială a companiei, Planet 21. În 6 ani proiectul a finanțat plantarea a peste 4 milioane de arbori în 21 de țări din lume, dintre care 1,5 milioane au fost plantați in România, în păduri și livezi ale școlilor din Transilvania. În România proiectul se numește „O pădure pentru fiecare școală” și își propune să abordeze probleme legate de schimbările climatice și îmbunătățirea peisajului natural prin conservarea și extinderea pădurilor și reîmpădurirea zonelor degradate și implicarea comunității în procesul de plantare a arborilor.

„Să pretindem că românii nu sunt interesați de sustenabilitate ar fi chiar fals. Avem însă un paradox: sunt oameni îngrijorați și oameni deloc stresați de acest subiect” mai declară Laurent Picheral. De asemenea, el spune că România este pe locul trei în rândul angajamentelor Accor la nivel mondial și își dorește să devină lider pe piața ospitalității în România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii