Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Laurenţiu Ion devine directorul de comunicare și marketing al ARCEN

Asociaţia ARCEN anunţă preluarea de către Laurenţiu Ion a departamentului de Comunicare și Marketing din cadrul organizaţiei, formând astfel o echipă nouă responsabilă de comunicarea cu media, sponsori și de marketingul digital.
LaurentiuIon_Forbes1

Cu o experienţă de peste 7 ani în Comunicare și Marketing Digital și – mai recent, în mediul corporate, Laurenţiu Ion lucrează în prezent pentru ţările nordice, în departamentul de Marketing al uneia dintre cele mai mari companii de servicii IT din lume, urmând să se ocupe în timpul liber de coordonarea echipei de Comunicare și Marketing din cadrul Asociației Române pentru Cultură, Educație și Normalitate (ARCEN).

Laurențiu Ion: „După câţiva ani de voluntariat și proiecte independente, perioadă în care, de pildă, am predat Digital Marketing la Universitatea Alternativă și m-am ocupat de revista de literatură și fotografie SUBCAPITOL, cred că a venit momentul să-mi canalizez energia într-un singur proiect în afara jobului de zi cu zi. Îndeosebi că e o perioadă prielnică atât pentru mine, cât mai ales pentru ARCEN – care, în ultimii ani, s-a dovedit a fi unul dintre cele mai profesioniste și transparente ONG-uri din România”.

Laurențiu Ion va forma echipă cu cel puțin o persoană cu care a mai lucrat înainte, și anume Xenia Mitran, care va prelua rolul de PR Manager.

Edmond Niculușcă, președinte ARCEN: „La 11 ani de la înfiinţare, ARCEN intră într-o etapă de reconfigurare a strategiei și de lărgire a echipei. Organizaţia se deschide colaborării unor specialiști strategici, specialiști care vor avea un rol fundamental în dezvoltarea celor trei direcţii de acţiune ale programelor și proiectelor organizaţiei pentru perioada 2017-2020. Laurenţiu Ion și Xenia Mitran devin parte din echipa noastră și inaugurează astfel un nou parcurs ARCEN care va da și mai mult profesionalism și eficienţă unor proiecte care se bucură de ani de zile de susţinerea a mii de oameni”.

Începând cu acest an, ARCEN a elaborat trei direcţii de acţiune ale organizaţiei: Memoria Orașului, Microcomunităţile și Ideile în dialog, direcţii care fundamentează strategia asociaţiei pentru perioada 2017–2020. Pentru fiecare direcţie, echipa ARCEN dezvoltă câte un proiect cu impact major asupra patrimoniului Bucureștiului, microcomunităţilor urbane și /sau culturale și diverselor fenomene ale culturii contemporane.

Laurenţiu Ion (26 de ani) a publicat două volume de versuri, „Destulă pace pentru un război” (Humanitas, 2010) și „Nouăzeci și unu” (Tracus Arte, 2014). În 2014 a fondat revista de literatură și fotografie SUBCAPITOL, ce promovează tinerii artiști.

A fost inclus în Forbes 30 sub 30 în 2017.

În prezent, contribuie cu articole pentru „Dilema veche” și „Forbes România”, unde a și inițiat o serie de chestionare care aduc în prim plan tinerii profesioniști din România.

Laurențiu Ion lucrează în comunicare și marketing din 2009, iar în marketingul cultural – din 2014, coordonând, alături de Xenia Mitran, peste douăzeci de proiecte și evenimente culturale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii