Cautare




, Staff

Leadership |
|

Lanțul clujean Marty Restaurants inaugurează prima unitate din București, după o investiție de aproximativ 500.000 de euro

Marty Restaurants, cel mai mare lanț de restaurante din Cluj-Napoca, se extinde la nivel național și inaugurează prima unitate din București și a șaptea din rețea, în centrul comercial Sun Plaza, în urma unei investiții de aproximativ 500.000 de euro.
Marcelus Suciu Marty Restaurants

Situat la primul etaj din incinta centrului comercial Sun Plaza, din sudul Bucureștiului, noul restaurant se întinde pe o suprafață de aproximativ 370 de metri pătrați și dispune de o capacitate de 140 de locuri. În prezent, echipa este formată din 35 de persoane.

„La 18 ani de la inaugurarea primului restaurant Marty, am decis să ne extindem și în Capitală. Am ales un centru comercial pentru că ne permite să testăm această piață foarte competitivă și pe care dorim să evoluăm treptat. Este un pas important pentru noi, însă venim cu o experiență îndelungată și credem că bucureștenii vor aprecia produsele și serviciile noastre”, a declarat Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants.

Potrivit estimărilor reprezentantului companiei, investiția de circa 500.000 euro în primul restaurant Marty din București va fi amortizată în trei ani de la inaugurare.

Planurile de extindere ale rețelei continuă, iar reprezentanții companiei țintesc inaugurarea a altor două locații Marty în București până la finalul anului. La nivel de business, pentru 2018 fondatorul Marty Restaurants anticipează o creștere a cifrei de afaceri cu 30%, până la 15,6 milioane de euro.

Noua unitate Marty din Capitală va dispune de un meniu  divers, intitulat The Book of Flavours, care conține 199 de preparate culinare.

Principalele influențe ale meniului sunt inspirate din bucătăria internațională, respectiv americană și italiană, iar preparatele principale sunt pizza, pastele, burgerii și deserturile, în special cheesecake-ul.

Fondat în anul 2000 de către antreprenorul Marcelus Suciu, Marty Restaurants este cel mai mare lanț de restaurante din Cluj-Napoca.

Cu o cifră de afaceri de 12 milioane de euro la final de 2017, pentru 2018 compania își propune atât o extindere a rețelei la nivel național, cât și o creștere de circa 30% a cifrei de afaceri. În prezent, rețeaua este formată din șapte locații, dintre care șase unități în Cluj-Napoca și una în București. Marty este un restaurant smart casual dining cu specific italian-american.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii