FacebookTwitterLinkedIn

Marca Gerard Darel a fost înființată în anul 1971 de către Gerard & Daniele Darel. Astăzi, compania este condusă de către fiul acestora, Laurent Darel, continuând să fie o afacere 100% deținută de familie.

Gerard Darel este un brand al contrastelor – este un „lux accesibil”, iar vâzările sunt împărțite 50:50 între piața din Franța și piețele de export. Primul magazin Gerard Darel a fost deschis în 1987 la Saint Germain (vânzări anuale de 4.5 milioane euro) iar în prezent divizia retail o depășește pe cea engross.

Sursele de inspirație și imagine ale brand-ului au fost personalități precum: Seymour, Brooke Shields, Christy Turlington, Nastassja Kinski, Charlotte Gainsbourg, toate aceste „icon-uri”ale modei reușind să relateze istoria articolelor din colecții și să le integreze în peisajul și viața obișnuită. Muza Gerard Darel, atât in ceea ce privește stilul cat și poziționarea, a reprezentat-o întotdeauna Jacqueline Kennedy.

Piesa de rezistență a colecțiilor o constituie gențile. Elegante și adaptabile oricărei ocazii, gențile „24 Hour” au devenit instant un simbol al femeilor sofisticate, atât al celor care populează străzile pariziene cât și al celor din mediul international. Din catifea, piele sau tricotate, intr-o paletă largă de culori și mărimi, aceste genti continuă să fie considerate articole „must-have”. Accesoriile și gențile reprezintă în jur de 10-15% din vânzările anuale ale brand-ului.