Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Lagardère România repoziționează radioul Vibe FM

Vibe FM, stație de radio deținută de trustul Lagardère România, se repoziționează pe piață, adresându-se publicului amator de muzica relaxantă și soft.
vibe-fm

Începând din această săptămână, Vibe FM va difuza cele mai cunoscute piese de dragoste din toate timpurile. Două dintre cele mai cunoscute tinere DJ din FM-ul românesc, Alice Tudor (care vine de la Kiss FM) și Camelia Chenciu (cu experiență de programe la Radio 21), vor prezenta principalele programe ale stației și vor realiza interviuri în care artiști români și străini vor povesti istoriile din spatele celor mai cunoscute hit-uri ale lor.

Trustul Lagardère mai deține Europa FM, un radio adult, care se adresează publicului activ, responsabil, interesat să afle și să înțeleagă ce se întâmplă în jur, și Radio 21, o stație de distracție destinată tinerilor.

Vibe FM, care completează portofoliul poziționării Lagardere pe piața românească, se adresează celor care vor o muzica relaxantă și soft. Noul Slogan Vibe FM este „Love Music”.

Andrada Burdalescu, jurnalista care coordonează în România activitățile trustului Lagardere, a spus: „Vrem să acoperim o plajă cât mai largă a audienței și vom continua să realizăm și să le prezentăm ascultătorilor noștri cele mai atrative programe pentru fiecare categorie de public, în funcție de stația radio pe care o ascultă, fideli crezului nostru în profesionalism și independență editorială”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii