FacebookTwitterLinkedIn

Valoarea totală a tranzacției este de circa 73 de milioane de euro, potrivit Reuters.

În România, grupul Lagardère deține radiourile Europa FM, Virgin Radio și Vibe FM.

Conform ultimului sondaj de audiență, cu măsurători la nivel național, în perioada august – decembrie 2017, Europa FM a avut o medie de 1.337.500 de ascultători pe zi, ocupând locul 4 în acest univers. În mediul urban, Europa FM a avut o medie de 959.500 de persoane/zi, ocupând locul 4 în top.

În 2017, Europa FM a avut vânzări de publicitate în valoare de 48,05 milioane de euro (rate card), conform monitorizărilor BRAT.

Virgin Radio (fostul Radio 21) a avut un daily reach de 468.000 de persoane pe zi, la nivel național, și de 381.800 de ascultători în mediul urban (locul 9 în top).

Anul trecut, Virgin Radio a atras un buget de publicitate de 12,4 milioane de euro (rate card), potrivit BRAT.

Bugetele calculate la rate card (tarifele-listă) conțin discounturile și gratuitățile acordate clienților publicitari.

Consumul de publicitate TV pe televiziunile pentru copii și tineret