Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Lactatele Artesana au o nouă identitate vizuală. Brandul românesc are o cifră de afaceri estimată la 3,7 milioane de euro pentru anul 2020

Începând de astăzi, iubitorii de lactate românești, realizate din lapte integral, neomogenizat și pasteurizat la temperatură joasă, vor găsi la rafturile marilor rețele de retail din România, produsele Artesana cu noile etichete.

Biljana Scekic, Director Regional CSEE, SME Finance & Development, BERD: „Ne bucurăm că am putut susține această nouă etapă din dezvoltarea Artesana. Proiectul implementat cu sprijinul nostru și al Platformei europene de consiliere în materie de investiţii, cu finanțare din partea Uniunii Europene, oferă companiei instrumentele necesare pentru a deveni un lider regional. Felicităm compania pentru investiția în propriul brand! Companiile mici și mijlocii au nevoie, în egală măsură, de finanțare şi de consultanță pentru a crește inteligent și pentru a rămâne motorul economiilor locale.”          

Pe lângă noua identitate – primul pas din noua strategie Artesana -, proiectul vizează relansarea si repoziționarea companiei prin cercetări de piață, corporate branding, redesign-ul etichetelor, precum și definirea unei strategii integrate de trade, de brand și de produs, pentru următorii ani.

Cu o cifră de afaceri estimată pentru anul 2020 la 3,7 milioane de euro, brandul Artesana se află pe piața românească din august 2012, iar în retail-ul modern din august 2013. Astăzi, produsele Artesana se găsesc în peste 700 de magazine în toată țara, în majoritatea rețelelor de retail modern dar și în rețele locale sau băcănii specializate. Valoarea investițiilor de până în prezent este de peste 1,5 milioane de euro.

Artesana este una dintre cele 60 de companii românești care beneficiază, în fiecare an, de servicii de consultanță cu sprijinul BERD. Din totalul întreprinderilor beneficiare, 73% își cresc cifra de afaceri cu 32%, în timp ce 60% își sporesc productivitatea pe măsură ce se extind. BERD este un investitor important în România. Până în prezent, Banca a investit 8,8 miliarde de euro în economia țării prin intermediul a 449 de proiecte. De asemenea, mai mult de 900 de companii au fost ajutate să se dezvolte prin proiecte de consultanță implementate cu sprijinul BERD.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii