Cautare




, Contributor

Lifestyle |
|

La Settimana Italiana: până pe 25 octombrie se celebrează, la J.W.Marriott, cele mai importante mărci italiene prezente în România

1939774_10154710714890058_6771633384829097447_n
Forbes este partenerul oficial al evenimentului organizat de către Ambasada Italiei la București, în cadrul galeriei comerciale de lux „The Grand Avenue”. „Săptămâna italiană” este un concept nou, care reunește mărci italiene de excelență, aducându-le mai aproape de publicul autohton.

Deschiderea Săptămânii Italiene a avut loc miercuri, 22 octombrie, cu participarea Ambasadorului Italiei la București, Diego Brasioli, și a CEO-ului SCH Grand, Gregor Aufhauser. La eveniment au participat personalități publice și reprezentanți ai celor mai importante mărci italiene din România.

Timp de patru zile, „The Grand Avenue” din cadrul hotelului J.W.Marriott se îmbracă în verde, alb și roșu – culorile Italiei – pentru a găzdui branduri din segmentul super-premium și luxury. Se vor prezenta produse de top, artizanii italieni din diferite domenii își vor împărtăși secretele, vinuri din podgoriile italiene vor fi oferite spre degustare, iar cei mai buni barista vor prepara autenticul espresso italian.

Ambasada Italiei la București și „The Grand Avenue” susțin și promovează conceptul de „Made in Italy”, prin participarea brandurilor Dolce & Gabbana, Valentino, Roberto Cavalli, Ermanno Scervino, Sartoria 07, Scavia, Casa Frumoasă, Aurora, Cucina Restaurant, Vinimondo, Ferrari, Lamborgini, Maserati Abarth, Viile Metamorfosis, Crema Fiorentina, Aperol, Italian Design, Reluca Import Plante, Elysee, Casa Vitis, Chirico Cafe, Fantinel.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii