Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

La Festa și FCB Bucharest au lansat biscuiții Cuore

Compania Maspex (La Festa) a lansat biscuiții Cuore cu o campanie de promovare susținută de un spot TV realizat de agenția FCB Bucharest.
Biscuiti Cuore

Maspex România, care deține brandurile Tymbark, Tedi, Ciao, Salatini, precum şi specialităţile de cafea instant din gama La Festa (Cappuccino, Ciocolată Caldă, 3în1, Ice Frappe), a demarat campania pentru lansarea biscuiților Cuore.

Biscuiții Cuore conțin opt cereale și cafea, lapte și stafide, merișoare sau ciocolată.

Mihaela Greluș, Director Marketing La Festa: „A fost natural să ne gândim și să creăm un produs în care să ne regăsim atât noi, cât și consumatorii. La Festa Cuore este un produs inspirat atât de colegele noastre care lucrează cu pasiune pentru brandul La Festa, cât şi de către consumatoarele La Festa care trăiesc zilnic emoţiile cu toată inima. Alături de o ceaşcă de cappuccino, ciocolată caldă sau 3 în 1 La Festa, biscuiţii Cuore întregesc experiența momentelor trăite din inimă”.

Echipele participante la proiect:

FCB Bucharest: Sorina Borcescu – Client Service Director, Delia Soare – Group Account Director, Alina Stanciu – Senior Account Manager, Ștefania Dinu – Account Executive, Alecsandra Roman – Head of Strategy, Claudiu Dobriță – Creative Director, Irina Tănase – Copywriter, Irina Giuglea – Art Director.

dSTUDIO: Ducu Ion – Producție.

La Festa: Mihaela Greluş – Director Marketing, Andreea Lupu – Brand Manager, Irina Prisnel – Junior Brand Manager.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii