Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Bunuri de consum |
|

La Fântâna vizează piaţa utilizatorilor casnici

Piaţa locală a apei în sistem watercooler (îmbuteliată sau purificată) este estimată la 30,5 mil. de euro în 2013.
Nanulescu_LFA

Furnizorul de servicii de aprovizionare cu apă şi cafea La Fântâna a avut în 2013 o cifră de afaceri de 23.5 milioane de euro, în creştere faţă de anul precedent, când a înregistrat 22,7 milioane euro.

Pentru 2014 compania şi-a propus o creştere cu 8%, exclusiv în segmentul de apă în care compania este activă de 14 ani. Astfel, va pune accentul asupra segmentului purificatoarelor pentru acasă, după cum declară Adrian Nanulescu (foto), Directorul General La Fântâna Grup, citat într-un comunicat al La Fântâna.

În prezent, La Fântâna este lider de piaţă în distribuţia de apă în România şi Serbia, cu o cotă de piaţă de 65% şi respectiv 50%. Piaţa locală a apei în sistem watercooler (îmbuteliată sau purificată) este estimată la 30,5 mil. de euro în 2013, valoarea acesteia pe anul curent urmând să se ridice la sume similare sau să aibă o  creştere de 6 %, potrivit estimărilor companiei.

Grupul La Fântâna are două unităţi de îmbuteliere a apei în România şi o unitate în Serbia. Compania a preluat recent distribuţia exclusivă a mărcii Lavazza în România pentru HORECA şi companii şi va asigura servicii de furnizare a cafelei la birou.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii