Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

La Fântâna lansează prima campanie integrată cu DDB România

roxana_memetea.jpg
DDB România, parte a grupului de comunicare The Group, anunţă demararea campaniei „Evoluție prin adaptabilitate”, dezvoltată pentru brandul La Fântâna pe TV, indoor şi în mediul online.

Agenția DDB România a fost desemnată câștigătoare a pitch-ului de creație care a avut drept temă conceperea unei campanii de comunicare pentru noile produse La Fântâna, gama de Purificatoare.

Ana Maria Gate, Marketing Manager La Fântâna, a declarat: „La Fântâna este un brand puternic şi cu tradiţie pe piaţa din România, aşa cum ne confirmă cercetarea de piaţă realizată la sfârşitul anului trecut. Conceptul campaniei câştigătoare create de echipa DDB România reflectă chiar istoricul şi filosofia de business a companiei noastre – evoluţie organică, în linie cu nevoile de aprovizionare cu apă ale clienţilor”, declară.

La rândul său, Olivia Petre, Strategy & New Business Director DDB România, a spus: „Mesajul strategic pe care am construit această campanie a fost inspirat chiar de atributul primar al apei, adaptabilitatea. Aşa cum apa ia forma obiectelor în care este turnată, serviciile La Fântâna se mulează pe nevoile clienţilor şi acoperă toate segmentele pieţei cu produse specifice: filtrul pentru acasă, watercooler-ul pentru companiile mici şi medii, iar purificatoarele pentru companiile mari.”

„Ne bucurăm că avem oportunitatea de a lucra pentru un brand în care avem mare încredere, cu un parcurs extraordinar. Suntem convinşi că această primă campanie va consolida poziţia de lider a La Fântâna în categorie şi deja lucrăm cu entuziasm la viitoarele provocări ale brandului” a conchis Roxana Memetea, Managing Partner DDB România.

La Fântâna are o istorie de peste 10 ani şi este lider de piaţă pe segmentul serviciilor complete de aprovizionare cu apă în sistem watercooler şi purificator, atât pentru companii, cât şi pentru mediul rezidenţial.

Grupul La Fântâna numără peste 800 de angajaţi, în România şi Serbia, două unităţi de îmbuteliere în România (Bucureşti şi Tălmaciu, jud Sibiu)  şi o unitate de îmbuteliere la Mitrovo Polje, în Serbia.

La Fântâna are în România un număr de peste 86.000 de aparate (watercoolere şi purificatoare) şi un portofoliu de peste 40.000 de clienţi.

The Group este un holding de comunicare din România şi include agenţii specializate în servicii de creaţie, media, branding, relaţii publice, producţie, marketing experienţial şi evenimente speciale. The Group gestionează comunicarea pentru mai mult de 100 branduri locale şi internaţionale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii