Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

La ediția a XIII-a a festivalului Internetics 2013 au fost înscrise 200 de lucrări

Campania_intx_2013.jpg
Competiția Internetics de anul acesta reunește 200 de lucrări și 42 de agenții participante. Categoria cu cele mai multe înscrieri este „Online Media & Tools”, cu 127 de lucrări înscrise, urmată de „Interactive Campaigns”, cu 46 de înscrieri în total. La „Digital component of an integrated campaign” au fost înscrise 17 lucrări și 29 la subcategoria „Digitally Led Campaigns”, iar la categoria „Websites, micro sites and blogs promoting brands” sunt 27 de lucrări înscrise.

Secțiunea cu cele mai multe înscrieri este „Social Media Tools”, cu 40 de lucrări, aceasta înregistrând record de înscrieri anul acesta. Alte secțiuni care s-au bucurat de participare: „Digital Branded Content”, cu 15 lucrări înscrise, „Best Community”, cu 14 înscrieri și „Online campaigns involving blogs”, cu 12.

Juriul competiției va stabili câte un câștigător pentru fiecare secțiune de concurs și va acorda trofee de aur, argint și bronz pentru categoriile: „Websites, micro sites and blogs promoting brands” și „Interactive campaigns”. Agenția cu cele mai valoroase lucrări va fi desemnată agenția anului.

În cadrul galei de premiere se va acorda și premiul special de Webdesign, care va fi oferit unei lucrări înscrise în categoria „Websites, micro sites and blogs promoting brands”. Tot în cadrul festivității de premiere se vor acorda și distincțiile: „Most Creative Client of the Year”, „Online Innovation of the Year” și „Best Newcommer”.

Agențiile înscrise în concurs sunt: Bakers Digital Communication, BORŢUN•OLTEANU, BrandUP Interactive, CARAT România, Centrade  Saatchi & Saatchi, Colorbitor Digital, Creative Market, DDB România, Digital Star, DRAFTFCB România, Geometry Global, GolinHarris Bucharest, GreenPixel Interactive, HMedia România, iLeo, Infinit Solutions Agency, Interactions, Kaleidoscope Proximity, Kinecto, Kubis, Lowe & Partners, MobileWorks, MRM Worldwide România, MSPS, Ogilvy & Mather, pastel, Propaganda&V8, Publicis Bucharest, Pukka, Real Smart Investment, Republika Interactive, Romnet Creative, SENIORHYPER, Smile Media, Starcom MediaVest Group, Strategad, TBWABUCUREȘTI, The Geeks, The Practice România, Webstyler, White Image și Wunderman Bucharest.

Gala de premiere Internetics va avea  loc pe data de 10 octombrie, la Cinema PRO. Accesul la Gală se face pe baza unui bilet, care poate fi achiziționat trimițând un e-mail pe adresa teodora.calin@institute.ro. Prețul unui bilet este de 150 lei + TVA.

Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii