Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

La Colline estimează o creștere de 15% a vânzărilor după reducerea TVA

Reducerea TVA-ului la alimente până la valoarea de 9% aduce schimbări de strategie pentru producători. Astfel, LaColline estimează o creștere a vânzărilor de 15%.
Branzeturi La Colline

În magazinul online preţurile sunt acum mai mici, iar valoarea unei comenzi medii realizate online care se ridica, până la 1 iunie, la 50 de lei, poate ajunge acum la 43 de lei,  ceea ce reprezintă o reducere de 15%, informează compania. Datorită acestui fapt, compania estimează o creştere a semnificativă a vânzărilor în următoarea perioadă.

„Consider că este o măsură care are rezultate vizibile într-un timp scurt. Astfel, în perioada următoare, preţurile mai accesibile îi vor impulsiona pe clienţii noştri, determinând stimularea cumpărăturilor. Prin urmare, valoarea acestora ar putea înregistra o creştere de aproximativ 15%.” afirmă Ovidiu Spînu, proprietarul fabricii la Colline.

Delicatese de pe Dealul Feleacului

De la începutul anului şi până acum, compania a avut o cifră de afaceri de 1.500.000  lei, cu 5% mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Exporturile reprezintă, în continuare, o cotă importantă din valoarea acestei cifre de afaceri, respectiv 40%.

„Ne bucură mult  interesul consumatorilor faţă de produsele noastre. Ştim că piaţa lactatelor de capră a devenit una foarte competitivă şi tocmai de aceea apreciem faptul că avem mulţi clienţi fideli dar şi mulţi noi, curioşi să guste bunătăţile noastre. Pentru ei, punem accent pe păstrarea standardului de calitate dar şi pe inovaţie. Avem deja în pregătire câteva produse noi despre care vom spune mai multe în curând” , a adăgat Ovidiu Spânu.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii