Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bani și Investiţii |
|

KPMG lansează primul raport de excelență în domeniul experienței consumatorilor din România

După 10 ani de cercetări extinse asupra celor mai bune practici în experiența consumatorilor, cu peste 275.000 de consumatori intervievați și măsurători pentru mai bine de 2.700 de branduri - oferind peste 3 milioane de evaluări individuale în 24 de țări - raportul de excelență al KPMG în domeniul experienței consumatorilor va fi lansat pentru prima dată pe piața românească.
varianta 2

Lansarea primului raport KPMG de excelență în domeniul experienței consumatorilor din România va avea loc pe 27 noiembrie, la Arcub, iar accesul se face exclusiv pe bază de invitație.

Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați Andreea Carabela (acarabela@kpmg.com)

Agenda evenimentului:

16:30 – 17:00 – Registration of guests

17:00 – 17:05 – De ce experiența consumatorilor este noul avantaj competitiv
Ramona Jurubiță, Country Managing Partner, KPMG in Romania

17:05 – 17:20 – Prezentarea primului studiu KPMG în domeniul experienței consumatorilor din România și a raportului The Customer Experience Excellence Report 2019
Victor Iancu, Director Management Consulting, Customer Advisory Lead

17:20 – 18:00 – Prezentări sectoriale. Provocări și oportunități pentru patru dintre cele mai relevante sectoare din România

Grocery & Non-Grocery Retail
Aura Giurcăneanu, Partner, Head of Consumer Markets & Retail

Financial Services
Tudor Grecu, Partner, Head of Financial Services

Telecoms
Adela Ciucioi, Partner, Head of Technology, Media & Telecom

Energy Utilities
Bogdan Văduva, Partner, Head of Energy & Natural Resources

18:00 – 18:40 – Panel de discuții la care participă campionii în domeniul experienței consumatorilor

18:40 – 18:45 – The Employee Experience – EX
Care este rolul pe care îl joacă experiența angajaților (EX), alături de cea a consumatorilor (CX)
Mădălina Racovițan, Partner, Head of People Services

18:45 – 18:50 – Concluzii
Victor Iancu, Director Management Consulting, Customer Advisory Lead

18:50 – 21:00 – Networking

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii