
Prețul tranzacției anunțat de către CCC în raportul lor oficial este de 33 de milioane de euro.
La sfârșitul anului trecut, CCC opera 925 de magazine în 18 țări din Europa și în Rusia, din care 73 sub contracte de franciză.
Cu o istorie de mai mult de 20 de ani și listat pe Bursă de Valori de la Varșovia, CCC obținut, anul trecut, vânzări de totale de aproximativ un miliard de euro.
Lecții pentru 2018: Șerban Toader, Senior Partner al KPMG
Prin achiziția celor 54 de magazine din România, CCC nu doar că intră pe a două cea mai mare piață din ECE, estimată la 830 de milioane de euro, anul trecut, dar, de asemenea, preia controlul majorității magazinelor operate anterior sub franciză.
Franciză CCC din România operată de Peeraj Brands Internațional a avut vânzări de aproximativ 38 de milioane euro în 2016.
Parte din grupul Peeraj originar din Emiratele Arabe Unite, Peeraj Brands Internațional este unul dintre cei mai importanți operatori de francize de modă din România cu mai mult de zece francize și aproximativ 100 de magazine la finalul anului 2017.
Ramona Jurubiță– Locul 25 în Top 50 cele mai influente, ediția 2018
Echipa KPMG coordonată de Mihai Zoescu (foto) a asistat CCC pe parcursul întregului proces de achiziție, de la faza de due diligence până la semnarea finală a documentelor.
Proiectul a ridicat provocări echipei KPMG, în special ca urmare a faptului că rezultatele francizei CCC au trebuit să fie analizate separat de rezultatele întregii companii Peeraj.
Mihai Zoescu este Director în cadrul departamentului de Asistență în Tranzacții, având o experiență de peste 12 ani în domeniul tranzacțiilor și fuziunilor (merger & aquisitions, M&A).
KPMG România și Moldova va deveni, de la 1 octombrie 2018, primul Big 4 din România condus de o femeie, Ramona Jurubiță. Ea este în prezent Deputy Senior Partner al companiei, poziție pe care o ocupă din octombrie 2017, fiind și Head of Tax & Legal.
Jurubiță îl va înlocui pe Șerban Toader, unul dintre primii șefi români de Big 4 din România, care se află la conducerea acesteia de mai bine de un deceniu, începând din 2007.
KPMG România a lansat un program de accelerare pentru start-up-uri împreună cu Spherik Accelerator
În plus, recent, KPMG România, în parteneriat cu Spherik Accelerator, a lansat Startup Growpad, un program de accelerare pentru companiile de tip start-up, prin care acestea să își găsească resursele potrivite și finanțarea de care au nevoie pentru a se dezvolta.