FacebookTwitterLinkedIn

Astfel că, România este singura țară cu două rapoarte desemnate câștigătoare în competiția locală la categoria „Cel mai bun raport non-financiar”. Cele două companii au promovat, în mod automat, în competiția desfășurată la nivelul Europei Centrale, alături de organizații din alte șase țări din regiune.

VEZI ȘI: DELOITTE CENTRAL EUROPE TOP 500

„Raportarea non-financiară oferă numeroase beneficii pentru companii, contribuind la sporirea încrederii în rândul investitorilor, la o mai bună înțelegere a modelului de afacere, a strategiei, a riscurilor și la identificarea de noi oportunități de afaceri. Felicităm companiile KMG International și Ursus Breweries, care au înțeles acest lucru și au ales să se înscrie în competiția noastră”, a declarat Andrei Ionescu, partener Enterprise Risk Services Deloitte România și Moldova.

Competiția Deloitte Green Frog Award își propune să identifice și să răsplătească excelența în raportarea non-financiară corporativă în regiune, urmărind conținutul, semnificația, structura și creativitatea în comunicare, precum și performanțele de durabilitate și angajamentele strategice ale rapoartelor.

VEZI ȘI: CUM SĂ FII MAI PERFORMANT

Țări precum Croația, Cehia, Ungaria, Polonia, Serbia și Slovenia au companii înscrise în competiția regională.

Cel mai bun raport non-financiar din Europa Centrală va fi desemnat în urma analizei unui juriu mixt format din profesioniști din diverse arii de practică, reprezentând ONG-uri cu tradiție sau organizații care dezvoltă activități în domeniul dezvoltării durabile.