Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Afaceri |
|

KLG Europe România intră pe segmentul de home delivery prin lansarea serviciului Strongo

Unul dintre cei mai cunoscuți jucători de pe piața de logistică și transport - KLG Europe România – anunță intrarea pe segmentul de home delivery, prin lansarea serviciului de curierat Strongo dedicat produselor agabaritice (electrocasnice mari, piese de mobilier, sanitare, materiale constructii) cu livrare către consumatorul final.
Daniel Radu_Director Transport National

Prin intermediul noului serviciu, clienții Strongo vor beneficia de livrări în regim „door-to-door”, ramburs prin cont colector sau numerar, deschiderea coletului la livrare, preluarea ambalajelor, retur de documente și posibilitatea de a oferi opțiunea de buy-back consumatorului final.

Potrivit reprezentanților companiei, noul serviciu beneficiază de rețeaua națională KLG Europe România cu 9 huburi plasate strategic în cele mai mari orașe din țară.

„Ultimul an ne-a arătat că românii sunt din ce în ce mai deschiși să cumpere online și electrocasnice, mobilă, obiecte sanitare sau unelte și scule, în plus față de categoriile de fashion, îngrijire personală sau IT. Astfel a apărut ideea de a crea Strongo – prin utilizarea acestui serviciu, business-urile care dețin atât magazine fizice de vânzare, cât și magazine online, vor putea accesa un serviciu specializat în livrarea produselor atipice și voluminoase, către consumatorul final,” spune Daniel Radu, Director Transport National.

De asemenea, oficialii companiei susțin că Strongo oferă clienților posibilitatea de a implementa rapid fluxurile și strategiile de viitor datorită nivelului ridicat de automatizare și digitalizare. Mai mult, aceștia vor avea acces la mai multe servicii logistice și de transport rutier, maritim și aerian, prin intermediul KLG Europe România.

Anul trecut, compania a lansat pe piață serviciul Simplify ce oferă antreprenorilor o soluție bazată pe integrarea tehnologiei și a fluxurilor operaționale, pentru a simplifica procesele interne ale unui magazin online.

După primele 6 luni, Simplify a prezentat o evoluție ascendentă, înregistrând o creștere de 300% pe volumele operate, procesând peste 25.000 de comenzi pe lună, pentru magazine online din domeniile home&deco, jucării și fashion.

KLG Europe România face parte din grupul KLG Europe, care la sfârșitul anului 2019 a devenit parte din grupul Sinotrans. KLG Europe România are 9 hub-uri poziționate strategic la nivel național (București, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Sibiu, Craiova, Constanța, Brăila și Bacău).

 

 

 

 

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii