
Furnizorul suedez de plăți și soluții de retail banking Klarna, care oferă cumpărătorilor opțiunea de a plăti la o dată ulterioară achizițiile online, a lansat în România un serviciul de comparare a produselor.
Potrivit start-up-ului, “Comparison Shopping Service – CSS” vine în sprijinul comercianților parteneri, pentru a-și crește traficul, la costuri reduse comparativ cu serviciul similar furnizat de Google.
“Concret, oferim comercianților cu amănuntul o modalitate mai eficientă și mai ieftină de a crește acoperirea clienților și de a converti traficul relevant de la consumatorii care caută produse pe care doresc să le cumpere, maximizând astfel rentabilitatea cheltuielilor cu publicitatea”, spune David Sandström, directorul de marketing al Klarna.
Săptămâna trecută, Klarna a atras 639 milioane de dolari de la un grup de investitori condus de SoftBank, la o evaluare post-investiție de 45,6 miliarde de dolari.
La rundă de finanțare anterioară, desfășurată în martie, compania a fost evaluată la 31 miliarde de dolari. Printre investitorii startup-ului se mai numără Sequoia Capital, Visa, Dragoneer Investment Group, Ant Group, precum și artiștii Snoop Dogg și A$AP Rocky.
Klarna este cel mai mare “unicorn” din Europa, evaluat la cel puțin 1 miliard de dolari, și al doilea cel mai mare start-up din domeniul financiar din lume, după procesatorul american de plăți Stripe, evaluat recent la 95 miliarde de dolari.
Noul serviciu de comparare a fost lansat în 21 de țări, respectiv Austria, Belgia, Cehia, Danemarca, Elveția, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Olanda, Marea Britanie, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Spania, Suedia și Ungaria.
Fondată în 2005 de Sebastian Siemiatkowski, Niklas Adalberth și Victor Jacobsson, Klarna are parteneriate cu peste 250.000 de comercianți, printre care H&M, Adidas, IKEA, Nike, AliExpress, Sephora, Spotify, Lufthansa și KLM, fiind activă în 18 țări.