
Magazinele din România vor fi tranformate în formatul Brico Dépôt, un model care a fost implementat cu succes în Franţa şi Spania, iar după preluarea celor 15 magazine, Kingfisher va ajunge la 1.050 de unităţi în nouă ţări din Europa şi Asia.
Magazinele Bricostore în România au întregistrat vânzări de 131 de milioane de euro anul trecut şi un profit EBITDA de 5 milioane de euro. „Este unul dintre cei mai mari retaileri de bricolaj din România, cu magazine bine amplasate. Folosind formatul Brico Dépôt, există posibilitatea creşterii afacerii pe termen lung la circa 50 de magazine”, potrivit comunicatului grupului britanic.
În plus, mai menţionează britanicii în comunicat, „piaţa de amenajări interioare din România are un potenţial solid de creştere, iar magazinele pe care le cumpărăm se află în locaţii bune”.
Compania Bricostore face parte din grupul Bresson, cu activităţi în sectorul de retail.
Pe piaţa locală de bricolaj mai sunt prezenti şi Dedeman, Praktiker, OBI, Hornbach, BauMax, Ambient, Mr. Bricolage, Leroy Merlin, OBI.