Cautare




, Contributor

Energie |
|

Kinga Daradics, MOL: ”Sperăm să investim 15 milioane de euro în România”

Principalii factori care influențează dezvoltarea rețelei de retail a MOL România sunt infrastrucutra rutieră, perioadele de autorizare și aspectele macroeconomice.
Kinga Daradics – Locul 8 în Top 50 cele mai influente, ediția 2015

Grupul MOL are lichidități pentru investiții și achiziții și vizează, în funcție de oportunități, atât piața din România, cât și cea europeană, potrivit Kingăi Daradics, CEO și CEO&Country Chairman al MOL România. ”Evaluarea oportunităților de achiziții o facem în funcție de propriile noastre criterii. În România, dezvoltarea rețelei de retail este influențată, printre altele, de câțiva factori pe care noi nu-i putem controla: dezvoltarea infrastructurii rutiere, perioadele de autorizare pentru stații și aspecte macroeconomice în privința României și a Europei”, spune Kinga Daradics. ”Sperăm să investim 15 milioane de euro anul acesta în România, atât în deschiderea de benzinării, cât și în alte direcții, precum eficiența energetică. Să ne amintim că în 2013 am inaugurat depozitul de la Giurgiu, care ne ajută mult în activitatea noastră operațională.”

S-ar putea să vă intereseze:”Ne vom retrage din UE? O să spunem că nu ne place?”

Anul trecut, MOL România a inaugurat 12 benzinării, cu o investiție de 11 milioane de euro. La începutul acestui an, în februarie, grupul MOL a anunțat preluarea, în cadrul unei tranzacții regionale, 208 de benzinării ENI (Agip), dintre care 42 în România. ”În primul trimestru, partea de vânzări pe retail a crescut cu circa 7%. Credem că am reușit să obținem o cotă de piață de 15%. Aproape toate stațiile Agip au fost rebranduite MOL, într-un proces ce a costat aproximativ cinci milioane de euro”, declară Kinga Daradics.

Din energie: CEZ, EBITDA în scădere și pierdere în 2014

Grupul MOL a investit în România, până acum, 200 de milioane de euro. MOL România este prezentă pe piața locală din anul 1994. În cursul acestor 20 de ani a achiziționat, în 1997, rețeaua AMOCO,  în 2004 compania Shell România, iar în februarie 2015 a încheiat cu succes achiziția unui număr de 42 de benzinării ENI, amplasate în zone cu trafic intens. Datorită acestei tranzacții, în cursul acestui an, rețeaua de distribuție a Grupului MOL în România a ajuns la aproximativ 200 de stații de alimentare.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii