
Lansarea are loc cu ocazia celei de-a 113-a ediții a Salonului Internațional Auto de la New York. Deși este un vehicul complet nou, caracterul său propriu s-a menținut nealterat, dar împrumută și multe elemente de la conceptul Track’ster, lansat anul trecut. Şasiul este complet nou și este mai rigid decât cel anterior, mai lung și mai lat. Deși proporțiile exterioare s-au păstrat, noul Soul oferă acum mai mult spațiu atât pentru pasageri, cât și pentru bagajele lor.
Află mai multe din GALERIA FOTO
“Când am introdus Soul în gama Kia, în 2009, toți cei din companie credeau că ne vom bucura de succes, dar nimeni n-a anticipat o reușită atât de mare”, a declarat Michael Sprague, vicepreședinte executiv al Departamentului de Marketing și Comunicare Kia Motors America (KMA). “Soul a mutat perspectiva asupra sa de la un produs de marketing, la unul dintre cele mai de succes modele Kia din actuala gamă, și a generat un adevărat val de simpatie prin intermediul campaniei publicitare video, cu hamsterii în roluri principale. Așa se face că noua generație trebuia să rămână fidelă ideii de design adoptată de predecesoarea sa, la care să adauge îmbunătățiri în ceea ce privește comportamentul dinamic, nivelul de rafinament, sofisticare și valoare a produsului.