Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

KFC România și MRM//McCann România lansează campania WI-Fi Test în ajutorul candidaților la Bacalaureat

Pentru a da o mână de ajutor sistemului de învățământ din România, chiar înaintea Bacalaureatului, KFC România și agenția MRM//McCann România lansează campania WI-Fi Test, donând 5.700 MB de internet gratuit pregătirii tinerilor pentru examenul de Bacalaureat.
KFC WIFI TEST

Restaurantele KFC din toată țara își vor schimba întregul sistem de rutere pentru a înlocui parolele de Wi-Fi existente cu sute de întrebări care se regăsesc și în examenul de Bacalaureat.

Mecanismul campaniei este următorul: când utilizatorul ajunge într-un restaurant KFC și vrea să se conecteze la internet, caută rețeaua Wi-Fi Test. Când apasă butonul „Conectare”, va primi o întrebare dintr-o bază de date de întrebări de la examenul de Bacalaureat, toate aprobate de profesorii de liceu. Dacă răspunsul este corect, utilizatorul are internet gratuit timp de o oră (după o oră, procesul trebuie reluat).

Pentru ca această campanie să le fie de ajutor în procesul de pregătire pentru examene, dacă utilizatorii nu știu răspunsul la o întrebare, vor fi redirecționați către un text care explică în detaliu răspunsul corect.

Film demo care explică mecanismele campaniei:

„Donațiile digitale în folosul conunității sunt din ce în ce mai frecvente în rândul brandurilor implicate social și sunt mândru că MRM//McCann România și KFC România sunt parte din această mișcare globală”, a declarat  Nir Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann Romania.

Dupa ce acest proiect va fi implementat complet, KFC Romania va oferi software-ul de rutere tuturor organizatiilor si chiar si familiilor care vor sa-si transforma propriul Wi-Fi intr-o metoda de invatare pentru elevi si nu numai.

Ioana Filip, Executive Creative Director MRM//McCann Romania, a spus: „Când ești adolescent și toată lumea îți spune să înveți, ai face orice altceva. Noi am vrut să le dăm adolescenților o metodă alternativă de studiu pentru Bacalaureat, una care transformă școala și învățatul în ceva (mai) distractiv. Și cum am fi putut să o facem mai bine decât folosind ceva ce se regăsește în activitățile lor zilnice – Internetul?”.

Echhipa MRM//McCann:

Nir Refuah – Chief Creative Offices

Ioana Filip – Executive Creative Director

Sandra Bold – Copywriter

Nadejda Ghilca – Art Director

Dany Manea – Senior Programmer

Gina Zgubea – Account Director

Tina Crețu – Account Manager

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii