Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Bunuri de consum |
|

Kerry Taste & Nutrition: Aromele tradiționale de citrice, vanilie, ciocolată și grătar vor rămâne relevante și în 2021

Anul pandemic 2020 a accentuat tendințele legate de sănătate și bunăstare și în ceea ce privește aromele și ingredientele utilizate în alimente și băuturi.
Variety,Of,Spices,And,Herbs,On,Kitchen,Table.

În Europa, interesul consumatorilor a crescut pentru gastronomia coreană, indiană, thailandeză, grecească și spaniolă, demonstrează graficul de gusturi realizat de către Kerry Taste & Nutrition, unul dintre jucătorii cunoscuți din industria alimentară internațională.

„2020 a fost un an unic. În timpul perioadei de carantină, consumatorii au rămas conectați online și au continuat să împărtășească mâncarea care i-a entuziasmat, sporind nevoia de texturi jucăușe și arome interesante”, a explicat Christina Matrozou, manager de marketing pentru gusturi în Europa și Rusia.

Potrivit acesteia, se așteaptă ca tendința spre gusturile familiare și nostalgice, care a reapărut în timpul pandemiei, să continue și în 2021, în timp ce oamenii își caută confortul în alimente și băuturi.

Practic, consumatorii gravitează spre gusturi reconfortante, în care deserturile clasice, precum banana split, plăcinta cu mere și cremele sunt prezentate ca arome în diferite categorii – „dulce” și „băuturi”.

„Fermentația a început să apară în mai multe categorii de produse, iar produsele în oțet și cele murate au devenit tendințe și arome de top. Aromele tradiționale de citrice, vanilie, ciocolată și grătar vor rămâne relevante în 2021, dar consumatorii se așteaptă să se bucure de aceste gusturi prin arome care sunt mai sustenabile sau care au origine certificată. Între timp, plantele precum lavandă, curcuma și busuiocul pot satisface nevoile consumatorilor prin intermediul mai multor produse alimentare și băuturi care susțin misiunea obținerii unei stări de bine prin metode holistice”, se arată în graficul de gusturi.

Abordând o viziune orientată spre consumatori și spre tendințe, graficul de gusturi folosește modelele de achiziție ale consumatorilor, performanța produselor destinate vânzării cu amănuntul, influențele din serviciul alimentar și susținerile experților companiei în gastronomie, băuturi și mixologie pentru a prezice gusturile din anul viitor.

Kerry Taste & Nutrition deține birouri în 32 de țări, 151 unități de producție și are peste 26.000 de angajați la nivel global, din care peste 1.000 sunt cercetatori în domeniul alimentar.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii