Cautare




, Contributor

Modă |
|

Kenvelo devine KVL

Unul dintre cele mai vechi branduri de îmbrăcăminte de pe piaţa românească, Kenvelo se transformă în KVL, în urma unei investiţii de 80.000 de euro pentru fiecare magazin.

În total, din cele 104 magazine din Europa de Est, 40 sunt numai în România. Primul magazin Kenvelo a fost deschis la Praga, în 1989, iar, în 2000, a fost iaugurat şi în România.

Într-o primă etapă vor fi rebranduite flag shop-urile din marile oraşe, urmând ca în cea de-a doua investițiile să fie direcționate spre magazinele mai vechi din orașele mici. Întregul proces de rebranding se va desfășura pe parcursul a 2 ani.

“În primul rând va avea un efect asupra brandului şi, indirect, asupra cifrei de afaceri. Pentru că este foarte important să le oferim motive să intre în magazin, să cumpere”, explică Philippe Besadoux.

„Criza i-a determinat pe mulți consumatori să transforme investiția eficientă dintr-un principiu într-o adevărată strategie de achiziție, iar în industria de fashion aceasta se traduce prin produse care durează cât mai mult timp atât ca trend, cât și în ceea ce privește calitatea materialului. Cu ajutorul partenerilor noștri și inovațiilor pe care le-au adus în producție, am reuşit să asigurăm satisfacerea acestei nevoi”, a declarat Nilesh Sajnani, CEO Kenvelo Group Intl. şi acţionar majoritar.

Reamenajarea magazinelor KVL va oferi publicului o mai bună vizualizare a produselor, o mai mare accesibilitate și gruparea mai clară a produselor, pentru o decizie de achiziție mai facilă, ridicând astfel întreaga experiență de shopping la standardele internaționale ale pieței.

„În ultimii 6 ani au existat mai multe schimbări strategice, precum închiderea magazinelor mai puțin profitabile sau micșorarea spațiilor, în paralel cu creșterea investițiilor în locațiile mai promițătoare. Pentru că am vrut să punctăm efectele pozitive ale acestor schimbări, să reafirmăm puterea unui brand care pare a fi prezent dintotdeauna pe piața din România și pentru a arăta că întotdeauna vom ține pasul cu dinamica tinerei generații și a modei, am considerat că rebrandingul se impune nu numai ca o soluție firească, dar și ca o dovadă de respect și recunoștință față de clienții noștri. În ceea ce privește dezvoltarea, în prezent, sunt planificate deja 5 noi deschideri, printre care le-aș menționa pe cele din centrele comerciale Mega Mall Bucharest, Coresi Brasov, Park Lake Bucharest”, a mai spus Philippe Besadoux, CEO Kenvelo Group România.

Până la finalul anului 2014, cifra de afaceri a brandului KVL este estimată să ajungă la aproximativ 20 milioane de euro iar cifra de 30 de milioane de euro se așteaptă să fie atinsă alături de brandul Lee Cooper, care are, în prezent, 29 de magazine la noi în țară.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii