Potrivit unui studiu realizat în 2012 de Business Network SW, 87% dintre respondenţi spun că fac networking, dar din motive foarte diverse: 45% dintre aceştia socializează doar din plăcere, 35% pentru dezvoltare personală, 80% pentru dezvoltarea afacerilor, iar 95% pentru consolidarea relaţiilor. Dintre cei 13% care au declarat că nu fac networking, 50% au motivat acest lucru prin lipsa de timp, 25% prin faptul că nu aduce valoare business-ului, iar 25% prin lipsa experienţei.
Deşi a pornit pe cont propriu, într-un context modest, Ferrazzi şi-a construit reţeaua socială oferind ajutor oamenilor şi perfecţionându-şi tehnicile de inter-relaţionare. Povestea lui, pe care o prezintă în această carte, poate fi o inspiraţie pentru toţi cei care doresc să îşi consolideze relaţiile personale şi de business. Autorul dezvăluie secretul său – generozitatea – ca fiind cheia succesului, ceea ce reprezintă un concept radical în lumea afacerilor.
Lansată de EY România şi Editura Publica, cartea „Nu mâncaţi niciodată singuri”, scrisă de Keith Ferrazi, nu este dedicată doar profesioniştilor în vânzări şi comunicare, ci şi celor care îşi doresc să cunoască oameni noi şi să îşi extindă conexiunile de afaceri. În primul rând, pentru că socializarea a devenit un element-cheie în noua lume guvernată de tehnologie. Iar într-o astfel de lume dinamică, alianţele de business sunt foarte importante. Cei mai de succes lideri de afaceri din prezent sunt cei care au reuşit să construiască reţele sociale extinse.
“Nu mâncaţi niciodată singuri este o carte care porneşte, aşa cum se arată încă din titlul, de la un principiu simplu: acela de a împărţi beneficiile pe care le ai la un moment dat cu cei din jurul tău, fără un motiv anume, altul decât simplu fapt că poţi fi de ajutor. Sprijinul sincer şi dezinteresat consolidează relaţiile şi creează un capital social care devine foarte valoros în momentele-cheie ale carierei fiecăruia dintre noi”, a declarat Bogdan Ion, CMP, EY România.
Cartea lui Kieth Ferrazi este cel de-al doilea volum al colecției “Co-lecția de antreprenoriat”, ce apare cu sprijinul EY România și este dedicată antreprenoriatului. EY România continuă astfel colaborarea începută acum trei ani cu editura Publica, care a condus la editarea a cinci volume până în prezent.
CITEȘTE ȘI
Cele mai vândute cărți ale anului 2014